Wednesday 7 September 2011

Bila Nik Aziz Menipu

Tangis Tipu
ADALAH suatu yang memalukan dengan sikap pemimpin pembangkang yang terus menipu rakyat dengan pelbagai alasan dan fatwa untuk menyakin rakyat terus menyokongnya.

Ulamak terkenal Nik Aziz juga turut menipu rakyat dengan memutarbelitkan fatwa untuk memeningkan rakyat akhirnya menjadikan rakyat percaya dengan apa yang dikatakan.

Anwar tak usah dicakap, pelbagai penipua dan pembohongan yang dibuat bukan sahaja setakat polis yang ditipu, malah dunia pun ditipu, apalah nak jadi dengan orang kita ini. Wan Azizah pun kene tipu ngan Anwar.

Kalau Karpal Singh atau Kit Siang menip[u boleh juga terima sebab mereka ini tak tahu hukum dosa pahala, dia sokong Pas sebab Pas kata dia masuk syurga sebab itu dia tipu., mereka ni hanya pentingkan untuk memecahbelahkan orang Melayu dan kelirukan rakyat

Bilakan kita nak sedar dengan penipu ini, sekarang senarai pembohong dan penipu makin bertambah termasuk orang no 2 Pas yang nampaknya sudah termasuk dalam golongan penipu.

Penipuan paling besar ialah masuk Pas masuk syurga, sebab itu Pakatan Rakyat dikini boleh dikenali sebagai parti Pembohong Rakyat.

No comments:

Post a Comment