Thursday 8 September 2011

Dendam Mat Sabu Terbalas

PERLU diingat, tindakan Mat Sabu menyokong komunis dan mengatakannya sebagai pejuang kemerdekaan adalah untuk balas demdam kesumatnya kepada pasukan keselamatan teruatamanya pihak polis.

Mat Sabu berdendam kerana sudah acapkali beliau ditahan oleh pihak polis termasuk ketika perhimpunan Bersih yang menuduh pihak polis dengan sengaja menlanggarnya sehingga masuk hospital.

Apakah Kita Mahu Sejarah Ini Berulang
Sebenarnya dendam Mat Sabu itu telah lama tersirat sejak dia ditangkap khalwat, sehingga di kalah dalam pilihan raya dan pemilihan Pas dahulu,

Sebab itu, Mat Sabu terpaksa cari jalan untuk memalukan pihak berkuasa dengan menidakkan perjuangan anggota keselamatan dan menjulang nama komunis.

Adakah orang seperti ini yang perlu kita angkat untuk jadi pemimpin, jangan lupa Mat Sabu juga suatu hari nanti sanggup mengatakan orang Melayu sebagai pelarian hanya untuk dapat sokongan,

Kita jangan lupa, jika komunis memerintah negara ini, kita mungkin tidak dapat menikmati apa yang kita kecapi, dan yang pasti parti Pas tak akan ada, mat sabu pun tak dieknali orang, tak mungkin juga Mat Sabu juga salah seorang ahli komunis.

No comments:

Post a Comment