Thursday 8 September 2011

Hassan Ali Dipancung Guna UMNO

NAMPAKNYA, Khalid terpaksa menjadikan JAIS sebagai kambing hitam untuk dia menyingkirkan Dr Hassan Ali sebagai exco Selangor.

Depan Pas, Belakang DAP
Tuduhan Khalid yang mngtakan UMNO jadi dalang kepada JAIS adalah untuk menutup perancangannya itu, Khlaid sudah lama merancang untuk menyingkirkan Dr Hassan kerana mereka berdua tidak sehaluan

Khalid lebih mirip mengikut telunjuk DAP sedangkan Dr Hassan masih dengan pendiriannya dan tidak mahu mengikut seprti apa yang berlaku kepada kdua-dua Khalid di Selangor yang jadi tali barut DAP memecah belahkan orang Melayu dan Islam di Selangor.

JAIS adalah di bawah pentadbiran Exco Selangor, Dr Hassan Ali, bagaimana Khalid boleh menuduh UMNO menjadi dalang pentadbirannya.

Cerita sebenar yang cuba dialihkan oleh Khalid ialah untuk menuduh Dr Hasan gagal dalam pentadbirannya sehingga JAIS dikuasai oleh UMNO, tuduan Khalid  itu sebanarnya ditujukan kepada Dr Hassan dan bukannya kepada UMNO.

Seperti diketahui umum, Khalid dan Dr Hassan mempunyai masalah dia antara mereka berdua, memang dari dulu Khlaid tidak pernah senang hati dengan Dr Hassan.

Dengan kenyataan yang dibuat itu mudahlah bagi dirinya untuk meneruskan hasratnya menyingkirkan Dr Hassan sebagai exco dan mengantikannya dnegan Dr Rani, itulah rancangan sebenar Khlaid.

Ini untuk menunjukkan Dr Hassan tidak berfungsi dan harus diganti oleh  Dr Rani, itulah helah sebenar Khalid tuduh UMNO dalangi JAIS untuk bunuh Dr Hassan Ali..

No comments:

Post a Comment